13 listopada 2021

Prezenty na Mikołajki

 Moi drodzy zbliżają się Mikołajki i napewno każdy z was myśli już o prezentach. Prezent dla dziecka to nie jest jakiś wielki problem bo można wybrać coś ciekawego choćby ze sklepu 

   👉 Superprezenty

 Ale ja przychodzę z inną pomocą...

Największe zmartwienie to co podarować chłopakowi na Mikołaja 😏 i nie tylko. 


Portfel, śmieszna maskotka , skarpetki lub bokserki świąteczne, kufel lub kubek z napisem lub imieniem ;  to takie najprostsze prezenty które być może już podarowaliście swojej połówce 🙂 

Prezenty

Ostatnim razem, kiedy kiedy to ja szukałam prezentu dla swojego ukochanego to wpadłam na stronę z fajnymi koszulkami   MegaKoszulki Co się okazało to:

w sklepie tym nie tylko można było kupić koszulki dla chłopaka ale też bluzy , bieliznę i inne gadżety dla dziecka i kobiety.  Tak więc ja kupiłam koszulkę dla męża z napisem i słoik na Pierniczki świąteczne

Ale....

Bardzo bardzo polecam odwiedzić 4Gift gdzie kupuję często prezenty dla rodziny i przyjaciół . Jest tam bardzo duży asortyment i każdy może wybrać fajny prezent na różną okazję i z różnej dziedziny zainteresowań . 


Kolejna moja miejscówka  to sklep Ministerstwo gadżetów . Tutaj znajdziecie fajne kubki opony, zestawy do whisky, mój mąż ma podgrzewany kubek samochodowy który dostał oczywiście ode mnie i jest mega zadowolony. Sklep ten również poleca prezenty na różną okazję , dla różnego pokrewieństwa od chłopaka poprzez nauczycieli , dziadków .


Ja jestem bardzo zadowolona , dla mnie to też wygoda bo wybieram z tych kategorii które chcę i nie muszę nigdzie jeździć i szukać . Także naprawdę warto do tych sklepów  zaglądać i korzystać.

A z nietypowych prezentów polecam LIST OD MIKOŁAJA niezła frajda i dla małych i dla dużych



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

List od Mikołaja

Nietypowe święta gastronomiczne

 Nietypowe święta gastronomiczne to okazja aby przyciągnąć gości do restauracji czy baru. Menedżerowie mają nie lada wyzwanie aby poszerzać ...