24 marca 2021

JAKI WYBRAĆ MASAŻER DO NA CELLULIT?

 Cześć! W moim wpisie dziś prezentuję sprawdzony masażer wyszczuplający , na cellulit i relaksujący .


 Rok temu jak zaczęła się pandemia i trzeba było ograniczać ruch do minimum to postawiłam przed sobą wyzwanie że będę ćwiczyć codziennie i akurat też wtedy na YouTube takie wyzwanie wprowadziła Monika Kołakowska więc ja podążałam za nią. Wtedy też w moje oko wpadł pomysł na masażer na cellulit lub jakiś wyszczuplający , relaksujący . I tak właśnie szperałam w allegro jaki wybrać masażer do ciała na cellulit, czytałam opinie i wynalazłam takie oto urządzenie do masażu 
Masażer wyszczuplający
                        Zakupiony masażer

Wiemy że z cellulitem można walczyć przez uprawianie sportu , używając odpowiednich kosmetyków a ja dołączyłam jeszcze masażer antycellulitowy. 

Dzięki masażowi tym urządzeniem można wiele zdziałać ale pamiętaj  że 🗝️ kluczem🗝️ do sukcesu jest systematyczne jego stosowanie. Przekonałam się o tym na własnej skórze . 

Masażer wyszczuplający
Masażer i instrukcja obsługi


W opisach masażerów do cellulitu pisze że działają tak, że pobudzają uśpioną pod powierzchnią skóry tkankę i przyspieszają  krążenie krwi i limfy, dzięki czemu organizm szybciej usuwa toksyny i lipidy z organizmu.


 Cellulit najczęściej pojawia się na udach, pośladkach, ramionach, biodrach i kolanach, a także w okolicy brzucha.


Jeśli więc zauważyłaś u siebie znienawidzoną przez wszystkich pomarańczową skórkę, to zdecyduj się na masaż antycellulitowy i zastosuj masażer elektryczny, który przynosi super efekty.

Masażer  zakupiłam jako uzupełnienie ćwiczeń i tak po prostu dla relaksu. Używam go już rok i jestem zadowolona. Na początku stosowałam przez miesiąc po ćwiczeniach przez 15-20 minut . Jeśli chodzi o mnie to zauważyłam po tym czasie efekt zadowalający. Super ujędrnia  i moje ciało zrobiło się gładsze .

 Po kuracji miesięcznej stosowałam go jeszcze kilka tygodni po 2 razy w tygodniu i zrobiłam sobie przerwę . Mimo przerwy wracałam do niego po ciężkiej pracy , wtedy sprawdzał się jako masażer stóp i łydek . Ogólnie ten masażer stosuję co 2 miesiące lub częściej w celach relaksacyjnych .

Jakieś wady?

 Jego wadą jest jednak to, że jest ciężki i przy kilkuminutowym stosowaniu ręka trzymająca bardzo się męczy, ale nie jest tragicznie.


To urządzenie jest fajnie przystosowane:

-prędkość obrotów może być  regulowana

-posiada wymienne nasadki które pozwalają na dopasowanie funkcji.


 W zestawie są końcówki: falista, palcowa, kulkowa i rolkowa.

Dodatkowo, posiada także funkcję grzania za pomocą podczerwieni, która rozluźnia tkanki przed masażem.

Moja opinia ?

Ja jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam . 

Gdzie kupić ?

Taki masażer można kupić na TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

List od Mikołaja

Nietypowe święta gastronomiczne

 Nietypowe święta gastronomiczne to okazja aby przyciągnąć gości do restauracji czy baru. Menedżerowie mają nie lada wyzwanie aby poszerzać ...