20 marca 2021

MECH CHROBOTEK

 I jest ! Wkoncu nadeszła !! Paczka z chrobotkiem ! 

Długo się zastanawiałam czy kupić chrobotek ale  za każdym razem mnie kusił urok tej roślinki .


Chrobotek to po prostu mech ale nie taki zwyczajny a reniferowy.

Chrobotek
Mech Chrobotek
                 



 Ten mech chrobotek jest trwale zaimpregnowany, więc nie musicie się obawiać o to, że uschnie lub zżółknie. 

Nie trzeba go podlewać i nie musi mieć też kontaktu ze słońcem.

 Chrobotek potrzebuje jedynie wilgotności powietrza jakieś  40-60%, ponieważ pobiera wodę z powietrza. Mniej więcej taka jest procentowość wilgotności w naszych domach no i dlatego nie trzeba dodatkowo zwiększać nawilżenia. 

Jeśli jednak zauważycie, że mech usycha to zroście go wodą.


Chrobotek jest antystatyczny i nie przyciąga kurzu, insektów i drobnoustrojów a nawet pyłu.


 Mech ten nie potrzebuje słońca, a więc spokojnie możecie nim dekorować łazienkę czy korytarz. W łazience porost ten będzie pochłaniał nadmiar wilgoci z powietrza a przy tym  zapobiegnie rozwojowi grzybów i pleśni!


Także dobrze że go kupiłam i jestem zadowolona . 

Gdzie kupić?

Bez obawy możecie zamawiać go 👉 TU

Za taką ilość jak na zdjęciu (40g) zapłaciłam 5.55zł. + przesyłka 7zł . Ten mech jest w różnych kolorach a i ostatnio też go spotkałam w @Bricomarsche.pl Można z niego robić super fantastyczne dekoracje albo zrobić ścianę chrobotkową lub obraz. Ja jak naradzie zrobiłam taką dekorację jak na zdjęciach niżej ale po świętach zacznę robić obraz chrobotkowy i wykorzystam do tego różne kolory. Koncepcje już mam a jak wyjdzie to zobaczycie sami 🙂

Moja dekoracja z kamykami
Moja dekoracja z kamykami



Mech chrobotek
Moja dekoracja z kamykami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

List od Mikołaja

Nietypowe święta gastronomiczne

 Nietypowe święta gastronomiczne to okazja aby przyciągnąć gości do restauracji czy baru. Menedżerowie mają nie lada wyzwanie aby poszerzać ...